Przyjmowanie interesantów i załatwianie spraw
Zaloguj/Wyloguj Napisz do Nas

Przyjmowanie interesantów i załatwianie spraw.

  • Poniedziałki  w godz. 9:00 - 14:00
  • Czwartki  w godz. 15:00 - 17:00 (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Powiatowego                  tel. 23 671 28 50)

Załatwianie spraw w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie odbywa sie zgodnie z rozdziałem 7 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz.U. 2000 r. nr 98 poz.1071 z póź. zm.).

Czynności kancelaryjne realizowane są zgodnie z "Instrukcją Kancelaryjną Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie", a klasyfikacja akt zgodna jest z "Wyciągiem z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dla Komendy Powiatowej PSP w Ciechanowie".   

Sprawy mogą być kierowane:

1. Poprzez osobiste doręczenie w siedzibie komendy tj. do sekretariatu Komendanta Powiatowego PSP w Ciechanowie - adres w zakładce kontakt..

2. Listownie.

3. Faksem.

4. Za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej.

Licznik odwiedzin


332665

Dziś:43
Ten miesiąc:2,652
Poprzedni miesiąc:4,916

STATYSTYKA ZDARZEŃ
Ilość interwencji na dzień:
18-01-2020
Ogółem 30
Pożary 8
Miejscowe zagrożenia 19
Alarmy fałszywe 3
Ciechanów